Şirketimiz Paydos Bilişim ve
Yazılım Hizmetleri (bundan sonra Paydos olarak anılacaktır) , müşterilere
ilişkin kişisel veriler bakımından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması
Kanunu (“Kanun”) kapsamında “veri sorumlusu” sıfatına sahip olup işbu Rıza Metni
ile söz konusu Kanun uyarınca müşterilerin Paydos tarafından gerçekleştirilen
ve aşağıda belirtilen kişisel veri işleme faaliyetlerine ilişkin açık
rızalarının temini hedeflenmektedir.
Kanun’un 5/2 ile 6/3 maddesinde yer alan kişisel veri işleme şartlarının
karşılanamadığı aşağıdaki durumlar için Paydos tarafından kişisel verilerin
işlenebilmesi için müşterilerin açık rızasının alınması gerekmektedir. Açık
rıza gerektirmeyen süreçlere ilişkin olarak Aydınlatma Metni kapsamında
veri işleme faaliyetleri sürdürülmekte olup açık rıza gerektiren süreçlerde de Aydınlatma Metni’nde belirtilen temel prensiplere uygun
veri işlenmektedir.
Buna göre kişisel veriler; müşterilere yönelik kampanyaların
oluşturulması, Paydos iş ortakları tarafından Paydos müşterilerine Paydos ‘da kullanabilecekleri
özel fırsatların sunulması, çapraz satış yapılması, hedef kitle belirlenmesi,
Müşteri hareketlerinin takip edilerek kullanıcı deneyimini arttırıcı
faaliyetlerin yürütülmesi, Paydos’a ait internet sitesi ile mobil uygulamanın
işleyişinin geliştirilmesi ve müşteri ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilmesi,
doğrudan ve doğrudan olmayan pazarlama, kişiye özel pazarlama ve yeniden
pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi, kişiye özel segmentasyon, hedefleme,
analiz ve şirket içi raporlama faaliyetlerinin yürütülmesi, pazar
araştırmaları, müşteri memnuniyeti aktivitelerinin planlanması ve icrası, Paydos’un
sunduğu ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve
ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması
ile müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin planlanması ve icrası amaçları da
dahil olmak üzere genel anlamda Paydos’un ürün ve/veya hizmetlerinin satış ve
pazarlama süreçlerinin planlanması ve icrası, Hepsiburada’nın sunduğu ürün
ve/veya hizmetlere bağlılık oluşturulması ve/veya arttırılması süreçlerinin
planlanması ve icrası kapsamında Müşteri’nin vereceği onayı doğrultusunda
işlenebilecek ve bu amaçlara yönelik olarak iş ortağı taraflarla
paylaşılabilecektir.